Dünyanın önde gelen moda markalarından ABD merkezli Ralph Lauren,
çeyrek dönem satışlarında artış olduğunu açıkladı.
Marka yönetimi tarafından yapılan açıklamaya göre Temmuz-Eylül döneminde
net ciro geçen yıla göre % 5 artışla 1,5 milyar dolardan 1,58 milyar dolara yükselmiş bulunmaktadır.
Aynı dönemde karşılaştırılabilir perakende satışlar ise yıllık bazda % 3 oranında artış göstermiştir.
Kuzey Amerika Bölgesinde net ciro % 3 artışla 727 milyon dolar olurken,
Avrupa Bölgesinde ise yıllık bazda değişmeyerek 494 milyon dolar olarak kaydedilmiş bulunmaktadır.
Asya Bölgesinde net ciro ise aynı dönemde % 17 artışla 316 milyon dolar seviyesine yükselmiştir.
Aynı dönemde net kar ise % 22 düşüşle 193 milyon dolardan 150 milyon dolara gerilemiştir.