İngiltere’nin önde gelen hazır giyim markası Next, son dönemde zayıflayan para birimi sterlin
ve düşen tüketici güveni ışığında tedarik stratejisini gözden geçirdiğini açıklamış bulunmaktadır.
Marka yönetimi yıl sonu satış ve kar hedeflerini de daha önceki hedeflere göre düşürmüş bulunmaktadır.
Bu doğrultuda Next markasının daha önceden % 1 artış olarak hedeflenen yılın ikinci
yarı net satış hedefinin %-1,5 olarak güncellendiği bilgisi verilmektedir.
Bu paralelde markanın net kar hedefinin de yılın ikinci yarısı
için 860 milyon sterlinden 840 milyon sterline revize edildiği de belirtilmektedir.
Bu arada Ağustos ayında beklenenlerin gerisinde kalan satışların
Eylül ayında nispeten toparlandığı da kaydedilmektedir.
Bu bilgiler ışığında Next yönetiminin tedarik tabanını ve markanın tedarik stratejisini gözden geçirdiği de belirtilmektedir.
Özellikle 2023 yılında markanın tedarik yapısında değişikliğe gideceği bilgisi verilmektedir.