Tahmin edileceği gibi son yapılan bir araştırmaya göre ABD’li tüketicilerin yüzde 60’ı Noel alışverişini
online kanallardan yapmayı planlasa da, mağazalar da henüz ölmüş değil.
Araştırma yapılan tüketicilerin yüzde 40’ı hala mağazaları tercih edeceğini belirtirken, alışverişte mağazaları
tercih edecek tüketicilerin yüzde 45’i department store’ları, yüzde 43’ü ise indirim mağazalarını tercih edeceklerini belirtmektedir.
Online alışveriş planlayanların ise yüzde 91’i bedava kargo fırsatını kullanmak isterken, yüzde 44’ü online satın alıp
mağazalardan teslim almak istemekte ve yüzde 16’sının da aynı gün teslim hizmetinden yararlanmayı istedikleri anlaşılmaktadır.