Önde gelen denim markalarından Levi’s’in son dönemde toparlandığı belirtilmektedir.
Yılın üçüncü çeyrek döneminde markanın beklentileri aşarak zarardan tekrar kara geçtiği
zira bu dönemde e-ticaret gelirlerinin yüzde 52 oranında arttığı belirtilmektedir.
23 Ağustos 2020 tarihinden önceki 13 haftalık dönemde markanın net karının 27 milyon dolar olarak
hesaplandığı belirtilmektedir. Açıklanan net karın geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 78 gerilediği
ancak ikinci çeyrek dönemde kaydedilen 364 milyon dolar zarara göre durumun epeyce iyi olduğu görülmektedir.
Yılın ikinci çeyrek döneminde yaşanan zararın en büyük nedeninin koronavirüs pandemisi olduğu belirtilirken,
üçüncü çeyrek dönemde ise e-ticaretteki hızlı artışın beraberinde toparlanmayı getirdiği belirtilmektedir.