ABD’li denim markası Levi’s grubunun 2021 yılı ikinci çeyrek dönem satışlarının beklenenin üzerinde
artış gösterdiği ve bu nedenle 2021 yılı geneli hedeflerinin de yukarı yönlü revize edildiği belirtilmektedir.
Güncel verilere göre Levi’s markasının net satış gelirlerinin yılın 2. Çeyrek döneminde geçen yılın aynı
dönemine göre yüzde 156 oranında artış gösterdiği belirtilmektedir.
Açıklanan verilere göre 2021 yılının 2. Çeyrek dönemi net satış gelirlerinin 2019 yılının aynı dönemine
göre ise yüzde 3 oranında azaldığı şirket yönetimince açıklanmaktadır.
Yılın ikinci çeyrek döneminde operasyonlardan elde edilen net karın ise 65 milyon dolara ulaştığı,
aynı rakamların geçen yılın benzer döneminde 364 milyon dolar zarar olduğu belirtilmektedir.