Alman lüks hazırgiyim markası Hugo Boss’un satış ve karının pandemiye rağmen artmakta olduğu belirtilmektedir.
Pandeminin getirdiği belirsizliklere rağmen markanın 2021 yılı toplam satış artışı
hedefinin yüzde 35 olarak revize edildiği açıklanmaktadır.
Yine 2021 geneli için hedeflenen yüzde 35 artış ile toplam satışların yıl genelinde 1,95 milyar euro
seviyesine ulaşmasının beklendiği marka yönetimi tarafından belirtilmektedir.
Hugo Boss’un 2021 yılı geneli hedeflerinin yukarı yönlü revize edilmesinin gerisinde yılın 2. Çeyrek döneminde grup
satışlarının geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 133 artışla 629 milyon euro’ya yükselmesi yatmaktadır.
Bu dönemde markanın satışlarının Avrupa’da yüzde 130 oranında arttığı belirtilirken, Amerika’da ise yüzde 416 oranında
artış gösterdiği, Asya / Pasifik Bölgesinde ise aynı dönemde yüzde 51 oranında artış gösterdiği haber verilmektedir.