Avrupa’nın başlıca hazırgiyim perakende gruplarından Hennes & Mauritz’in satışlarında hızlı artış olduğu açıklanmıştır. Açıklamaya göre Eylül – Kasım 2016 döneminde net satışlarda % 8 artış kaydedilirken, aynı dönemde brüt karda ise % 7,1 artış açıklanmıştır.
Diğer yandan, Aralık 2015 – Kasım 2016 dönemini kapsayan 1 yıllık periyotta ise H & M’in net satışlarında % 6 oranında artış kaydedilirken, aynı dönemde brüt karda ise % 3,1 artış açıklanmıştır.
H & M tarafından 2016 yılında 427 yeni mağaza açıldığı, 3 ülkede ilk kez mağazaların açıldığı, 11 ülkede online satışların başladığı belirtilmektedir. Böylelikle H & M halen 64 ülkede mağazalarıyla hizmet verirken bu ülkelerin 35’inde de online satışlarla da hizmet vermektedir. 2016 yılında dünya çapında grup bünyesine 13 bin yeni çalışan eklenerek toplam çalışan sayısı 161 bine yükselmiştir.