H&M’den yapılan açıklamaya göre 2022 yılının ilk çeyrek döneminde yerel paralar bazında
markanın net satışlarının % 18 arttığı belirtilmektedir.
Bu artış oranı ile yılın ilk çeyrek döneminde markanın net satışlarının 5,1 milyar dolara yükseldiği kaydedilmektedir.
2021 yılının son çeyrek döneminde ise net satışların %11 arttığı hatırlatılmaktadır.
Bu sonuçlarla markanın geçen yılın son çeyrek döneminde net satışlarının pandemi
öncesi dönem seviyesine geri döndüğü belirtilmektedir.
Diğer yandan, yılın ilk çeyrek dönemindeki artışa rağmen önümüzdeki dönemde
Rusya-Ukrayna savaşı nedeniyle markanın satışlarında yavaşlama olabileceği kaydedilmektedir.
Bu arada 18 Mart 2022 tarihinde H & M’in Kamboçya’da ilk mağazasını açtığı kaydedilmektedir.
Kamboçya’daki ilk H & M mağazası, başkent Phnom Penh kentinde açılmış bulunmaktadır.
Sözkonusu mağazada kadın, erkek ve çocuk ürünlerinin satılacağı belirtilmektedir.