ABD’li hazırgiyim markası Gap’in satışları yılın ikinci çeyrek
döneminde ilk çeyrek döneme göre % 13 artmış bulunmaktadır.
Markanın online net satışları ise Mayıs-Haziran-Temmuz döneminde geçen yılın aynı dönemine göre % 95 artmıştır.
Markanın toplam net satışları ise aynı dönemde geçen yılın aynı dönemine göre % 18 düşüşle 3,3 milyar dolara gerilemiştir.
Bunda pandemi nedeniyle mağazaların yaklaşık 2 ay kapalı kalmasının etkili olduğu belirtilmektedir.
San Francisco merkezli markanın ikinci çeyrek dönemde net zararının ise 62 milyon dolara ulaştığı,
geçen yılın aynı döneminde ise 168 milyon dolar kar elde edildiği belirtilmektedir.
İkinci çeyrek dönemde gruba ait alt markalardan Old Navy’nin net satışlarının % 5 düştüğü, Gap’ın net satışlarının % 28 gerilediği,
Banana Republic net satışlarının % 52 düştüğü, Athleta’nın net satışlarının ise aynı dönemde % 6 arttığı belirtilmektedir.