İngiltere’de pandemi ve pandemiye karşı alınan kapanma tedbirleri nedeniyle
perakende sektöründe ciddi ciro ve kar kaybı yaşanırken, online hazırgiyim
perakende markalarından Asos’ta işler yolunda gitmektedir.
Marka yönetimi tarafından yapılan güncel açıklamaya göre yılın ilk yarısında karını bir
önceki yılın aynı dönemine göre 40 milyon pound artıran Asos, Eylül-Aralık
dönemi 4 aylık cirosunu ise geçen yıla göre yüzde 23 oranında artırmış bulunmaktadır.
Bu artışla son 4 ayda grup cirosunun 251 milyon pound artışla 1,33 milyar pounda yükseldiği belirtilmektedir.
Bu sonuçta İngiliz tüketicisinin pandemi ve pandemiye karşı alınan kapanma tedbirleri nedeniyle
online alışveriş kanallarına yönelmesinin etkili olduğu belirtilmektedir.