TR
Ara
DÜNYADAN HABERLER

ABD’de Tüketici Online Kanallara Yöneldi

ABD’de Tüketici Online Kanallara Yöneldi
EKLENME TARİHİ 09.04.2020

Uluslararası haber sitelerinde yer alan güncel sektörel haberlere göre Amerikalı tüketiciler
yeni koronavirüs salgınında giyim-kuşam, ayakkabı ve aksesuar harcamalarını azaltmak
yerine online alışveriş kanallarına yoğunlaştılar.

Sözkonusu haberlere göre ABD genelinde 21 – 28 Mart 2020 haftasında 18-23 yaş
aralığındaki genç tüketiciler giyim-kuşam, ayakkabı ve aksesuar online harcamalarını
% 18 artırdılar.

24-39 yaş aralığındaki tüketiciler ise aynı dönemde giyim-kuşam, ayakkabı ve
aksesuar online harcamalarını % 13 artırdılar.

Aynı dönemde 40-55 yaş aralığındaki ABD’li tüketiciler ise online giyim-kuşam,
ayakkabı ve aksesuar harcamalarını % 4 artırdılar. 

Amerikalı tüketicilerin salgın nedeniyle online alışveriş kanallarına ağırlık
vermelerinin salgın sonrası tüketim alışkanlıklarını da derinden etkileyeceği
belirtilmektedir.

İHKİB sağlanan hizmetlerin iyileştirilmesi ve web sitesinde en iyi deneyimi yaşamanızı sağlamak için çerezleri kullanır.
close