Uluslararası haber sitelerinde yer alan güncel sektörel haberlere göre koronavirüs krizi
ABD’de zaten son dönemde AVM ve cadde mağazalarından soğumaya başlayan tüketiciyi
fiziksel alışveriş kanallarından daha da soğutmuş durumda.
Söz konusu haberlere göre koronavirüs salgını nedeniyle dışarı çıkamayan ve evlerinde vakit
geçirmek zorunda kalan tüketicilerin iyiden iyiye online ticaret kanallarına yöneldiği ve ihtiyaçlarını
bu kanallardan sağladığı haber verilmektedir.
Aynı haber ve yorumlara göre koronavirüs krizi ve etkileri eninde sonunda bitecek olsa bile kriz
sonrasında da Amerikalı tüketicilerin önemli bölümünün klasik alışveriş kanallarına dönmeyeceği ve
alışverişlerini online kanallardan yapmaya devam edeceği belirtilmektedir.