ABD’de Amazon’un hazırgiyim, ayakkabı ve aksesuar satışlarının giderek artmakta olduğu, hazırgiyim perakendecilerinin ise Amazon’un artan rekabetiyle başa çıkmakta zorlandığı belirtilmektedir.
Yapılan bir araştırmaya göre 2016 yılında ABD genelinde mağazalardan ve online toplam 200 milyar dolarlık hazırgiyim satışı yapıldığı, aynı dönemde Amazon’un ise 3,4 milyar dolar değerinde hazırgiyim satışı yaptığı belirtilmektedir. 2016 yılında ABD genelinde mağazalarda ve online platformlarda hazırgiyim satışları % 3 oranında artarken, aynı dönemde Amazon’un hazırgiyim satışlarının ise % 25 oranında arttığı kaydedilmektedir.
Güncel verilere göre ise bu yılın ilk 23 haftalık döneminde Amazon.com üzerinden yapılan hazırgiyim satışlarının geçen yılın aynı dönemine göre % 15 oranında artış gösterdiği belirtilmektedir.