ABD hazırgiyim ve konfeksiyon perakende pazarının büyümeye devam ettiği belirtilmektedir. Yakın zamanda yayımlanan uluslararası bir araştırma kuruluşunun araştırmasının sonuçlarına göre kadın, erkek ve çocuk segmentlerinde hazırgiyim ve konfeksiyon perakende satışları ABD genelinde 2016 yılında % 3 oranında artarak toplamda 218,7 milyar dolar olarak hesaplanmaktadır.
Söz konusu rapora göre ABD hazırgiyim ve konfeksiyon pazarında 2016 yılında bazı segmentlerde olumlu artışlar yaşanırken, bazılarında ise sıfır artış veya düşüş de görüldü. Örneğin online satışlarda 2016 yılında ciddi artış gözlemlenmiştir. 2011 yılında online satışların toplam hazırgiyim ve konfeksiyon perakende satışları içindeki payı % 11 iken, 2016 yılında bu oranın % 19’a yükseldiği belirtilmektedir.
Spor ve atletik giyim segmentinde son yıllarda ciddi büyüme yaşanmaktadır. Spor ve atletik giyimde 2016 yılında % 11 oranında büyüme ile toplamda 45,9 milyar dolar değerinde tüketiciye perakende satış yapıldığı aynı raporda yer almaktadır.
Hazırgiyim ve konfeksiyon pazarının diğer bir segmenti olan kadın elbiseleri perakende satışlarında 2016 yılında % 5 artışla 15,6 milyar dolar seviyesine ulaşıldığı söz konusu raporda belirtilen diğer bir husus olmaktadır. Kot pantolon ve kot giysiler segmentinde 2016 yılında % 3 oranında artışla 15,3 milyar dolar değerinde perakende satış öngörüsü de aynı raporda yer almaktadır.