İngiltere genelinde online perakende hazırgiyim satışlarının Eylül ayında artmaya devam ederek artarda
üçüncü ayda da artmaya devam ettiği belirtilmektedir.
Online hazırgiyim tüketiminin artmaya devam etmesinin nedeninin tüketicinin kışlık alışverişe başlamış olması
olduğu belirtilirken, diğer yandan online ayakkabı alışverişlerinde düşüş olduğu haber verilmektedir.
Eylül ayında online hazırgiyim alışverişlerinde yüzde 7,9 artış olduğu belirtilirken, bu oranın
Ağustos ayında yüzde 6,8 düzeyinde olduğu belirtilmektedir.
Alt kategoriler arasında en iyi performansı gösteren erkek giyim kategorisinde online satışların
Eylül ayında yüzde 20 artış gösterdiği kaydedilmektedir.
Eylül ayı boyunca online ayakkabı alışverişlerinde ise yüzde 7 düşüş kaydedildiği belirtilmektedir.